יום חמישי, 3 בספטמבר 2009

בירה זה לא אוכל



שלושה ימים לפני המופע: יש לי כרטיס ביד



יום המופע:

7:30- כבר בעבודה, מעדכנת סטטוס בפייסבוק ומתחילה (עם עצמי) את הספירה לאחור עד תחילת המופע.
13:00- מחליטה להכין סנדוויצ'ים למופע מתוך חרדה קיומית עמוקה שלא יהיה מה לאכול בשעות ההמתנה הרבות עד תחילת המופע. אמנם שעורה, אבל בירה זה לא אוכל. שמועות לגבי הפתעות המופע מציפות אותי מכל כיוון, אני משתדלת להתעלם, לא להאמין לכלום, ולא לפתח ציפיות.
14:30 – יוצאת מהעבודה וטסה לקנות מצרכים להכנה.
15:30- מקלחת!
16:30 – כבר אצל דרור ומירב מכינה את הסנדוויצ'ים.
19:30- נכנסים למתחם המופע, יושבים על הדשא של פארק הירקון ששרד את החום הקשה של יולי אוגוסט, מתמקמים, נחים קצת ומתחילים לחוש רעב. היי! יש לנו את הסנדוויצ'ים שהכנתי. איזה מזל!!! לא נמות מרעב. אוכלים וחושבים על האוכל המעולה שמכינה מיקה במתחם ה – VIP, אנחנו רואים כל כך טוב מה קורה שם במתחם וזה די סוגר את העובדה שאני בתוכי בטוחה שבפעם הבאה שמדונה תופיע בארץ אני אהיה שם.
20:00- מגלים שלא נשארו מים באף דוכן מזון באזור השערים שלנו. מסתבר שבירה זה גם לא מים. ייאוש.
01:30- נכנסת לדירה ומבינה שאני כל כך צמאה.
01:45- עדיין שותה מים. לילה טוב.


תודות: דרור ונש (השארתי את המטבח נקי!), איתי בבזדה וברק נדב על השדרוגים וענת ריב"א עורכת מטעם הוט.



הגרסה המקורית:
לחמנייה מלחם לבן, מחמאה, גבינה צהובה, עלי חסה, פרוסות עגבנייה, מלח ומעל תערובת מוכנה של תבלינים וזרעים לסלט. ניתן לקנות את התערובת באזור התבלינים המעולה של טיב טעם.

DO THE TWIST - הגרסה המשודרגת, עם הטוויסט המצוין, בהמלצתו של ברק נדב:
מתחילים עם אותה לחמנייה מלחם לבן. בשני צידיה הפנימיים משפשפים חצי שן שום לקבלת טעם עדין וארומה ומעל מטפטפים מעט שמן זית.
על צלחת מפזרים מגוון תבלינים הכולל: מלח אטלנטי גס, צ'ילי גרוס, פלפל שחור ושומשום שחור. את פרוסות הגבינה הצהובה מניחים על הצלחת, מצפים את הגבינה משני צידיה בתערובת התבלינים, ומניחים ברוגע בתוך הלחמנייה. על הגבינה הצהובה ניתן להוסיף מספר פרוסות של עגבניות מיובשות או כל תוספת אלגנטית אחרת.





ולמי שמתוק לו -
הגרסה המקורית: לחמנייה מלחם לבן מרוחה בשוקולד השחר. יאמי!

DO THE TWIST - הגרסה המשודרגת בהמלצתו של איתי בבזדה: אותה לחמנייה מלחם לבן, מרוחה בשכבה הגונה של שוקולד השחר, ומעליה שברי אגוזי מלך.


אין תגובות: