יום חמישי, 6 באוגוסט 2009

נשיקות לט"ו באב



לחיפוש אחרי ה'נשיקות' יצאנו ענת ריב"א, דרור הקונדיטור שהכירה לי ענת (שהביא איתו קיצ'ן אייד מקצועי ומרשים) ואני. בשלב מאוד ראשוני הבנו כולנו שאנחנו לא אוהבים בכלל נשיקות אבל, היי, מה לא עושים בשביל המדור, כל המתיקות הזו והביצים... אלוהים. חייבים להודות שהתוצאות מרשימות וכשבחנו את הנשיקות אצל אוהבי מתוקים הבנו שהתוצאה היא 1000 נשיקות של הצלחה.

והמתכון:
לכמות של כ-35 נשיקות בינוניות: מפרידים 7 ביצים בגודל בינוני. עבור הנשיקות משתמשים רק בחלבון (החלק הלבן) בצהובים אפשר להכין שקשוקה מטורפת או חביתת שחיתות של רק צהובים. בחזרה ל'לבנים', מעבירים אותם לקערת המיקסר ומתחילים בהקצפה.כשהקצף מתחיל להתגבש מוסיפים באיטיות 500 גרם סוכר (חופן אחרי חופן).
כשהקצף בשלבי גיבוש אחרונים מוסיפים 4 טיפות של תמצית וניל איכותית. חשוב שהקצף יהיה חזק מאוד ויציב. את הקצף מעבירים לשק זילוף חד פעמי ויוצרים את צורת הספירלה של הנשיקה, ניתן להכניס בתוכן קוביות שוקולד.
לתנור שחומם מראש מכניסים את התבניות ל-90 מעלות למשך שעתיים/שעתיים וחצי תלוי בתנור. לבדיקה: מעבירים נשיקה לפריזר, ממתינים שתתקרר ונוגסים בה כדי לוודא שהיא קשה גם בפנים. תהנו...

תודה ל: דרור הקונדיטור החתיך על הסבלנות והידע הרחב.ענת ריב"א על ההכרות, כוונת הלב, המטבח והעריכה מטעם הוט, לאייל לנדסמן שלא מתחרפן מאיתנו. לרויטל שכנטוב על הטקסט המקדים לחג האהבה. ולאח שלי מידן, על שדרוג המדור עם לוגו מאאאאמם!






















2 תגובות:

shachar אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.
shachar אמר/ה...

גם אני לא אוהב נשיקות אבל יופי של פוסט ותתחדשי על הלוגו!